הטעם הותיק באריזות חדשות

untitled-1
חברת רוקחמן, המוכרת בעיקר בזכות מותג הוופלים הנוסטלגי 'מן', חוגגת 60 שנה להיווסדה ומרעננת את המותג בשפה עיצובית חדש באמצעות סטודיו המיתוג "MI } Let's Be Brands" של מקס ליטבק ועידן חזקיה.

תהליך המיתוג מחדש כולל שדרוג הלוגו ושפה
תדמיתית חדשה, עיצוב אריזות חדשות והוספת סימוני מזון חדשים על גבי המוצרים. בתהליך העבודה הקפידה החברה לשמור על חזות וערכי המותג
הנוסטלגי עם הטעם המוכר כל כך לצרכן הישראלי מאז ימיה הראשונים של המדינה ולהביאו למקום עיצובי חדש, מרענן, בולט ועדכני שישדר את יציבות החברה והתפתחותה לאורך השנים.

בנוסף, הוסיפה החברה למוצריה את סמל הטבעונות של עמותת ויגן פרנדלי, הפועלת להפיכת אורח החיים הטבעוני זמין ונגיש בקרב חברות המזון הישראליות. כל מוצרי החברה, למעט עוגיות הגרנולה, קיבלו את תו התקן של ויגן פרנדלי ואושרו כמוצרים טבעונים. בכך הופכת "מן" ליצרנית המתוקים הגדולה בישראל אשר תשווק את מוצריה עם תו הטבעונות בשוק הכללי. הסמל החדש יוטבע על מוצרי החברה, בהם אריזות העוגיות והופלים המוכרים והאהובים, הפופולאריים מאוד בקרב צרכנים טבעונים.

לדברי אלעזר רוקח וציפי פקר, בעלים ומנכ"לים משותפים של מן: "אנו שמחים שהיום, גם אחרי 60 שנה, המותג שצמח כעסק משפחתי בזיעת אפם של הורינו, הינו רלוונטי ומצליח להתמודד מול כל התאגידים הגדולים מהארץ ומחו"ל. רבות מאחורינו, פעילות ענפה עליה אנחנו גאים מאוד ופנינו לעתיד, לטיפוח דור חדש וצעיר שיאמץ אף הוא את מותג הופלים והעוגיות הוותיק. ריענון השפה העיצובית של המותג הינו צעד נוסף בגידול והתפתחות החברה להעמקת השוק והתפתחות לקהלים חדשים.בתהליך העבודה הקפידה החברה לשמור על חזות וערכי המותג
הנוסטלגי עם הטעם המוכר כל כך לצרכן הישראלי מאז ימיה הראשונים של המדינה ולהביאו למקום עיצובי חדש, מרענן, בולט ועדכני שישדר את יציבות החברה והתפתחותה לאורך השנים.

בנוסף, הוסיפה החברה למוצריה את סמל הטבעונות של עמותת ויגן פרנדלי, הפועלת להפיכת אורח החיים הטבעוני זמין ונגיש בקרב חברות המזון הישראליות. כל מוצרי החברה, למעט עוגיות הגרנולה, קיבלו את תו התקן של ויגן פרנדלי ואושרו כמוצרים טבעונים. בכך הופכת "מן" ליצרנית המתוקים הגדולה בישראל אשר תשווק את מוצריה עם תו הטבעונות בשוק הכללי. הסמל החדש יוטבע על מוצרי החברה, בהם אריזות העוגיות והופלים המוכרים והאהובים, הפופולאריים מאוד בקרב צרכנים טבעונים.

כתבות נוספות

אתר וואלה: נמצא התחליף הישראלי ללוטוס?

15:44, 28.04.2017

מדור הצרכנות של אתר וואלה טעם והתמכר לעוגיות החדשות שלנו בטעם קרמל

התורה החשאית של סידור המדפים בסופרמרקט נחשפת בערוץ 10

15:31, 28.04.2017

אבי פקר בריאיון לתוכנית ברקוד על התורה החשאית של סידור המדפים בסופרמרקט

מי שולט בופלים בישראל?

15:06, 28.04.2017

כתבה מיוחדת ב-ynet על שוק הופלים בישראל, מי מוביל בשוק, איזה טעם מעדיפים הישראלים והאם יש הבדל בין הצרכנים בארץ ובחו"ל