מי שולט בופלים בישראל?

כתבה חגיגית באתר ynet על שוק הופלים בישראל-
“במסגרת חגיגות 60 שנה למותג הוופלים והעוגיות מן, החברה חשפה נתונים: למשל: וופל בטעם לימון אהוב יותר מווניל וישראל זו האומה השנייה בעולם בצריכת וופלים (אחרי אוסטריה). אלו חברות מובילות את הקטגוריה ואלו מהן מרוויחות יותר למרות שהן מוכרות פחות”

בכתבה שפורסמה בינואר 2015 לרגל השקת המיתוג החדש של ופלים ועוגיות מן, מציג האתר את נתוני המכירות של שוק הופלים בישראל – מן הינו מותג הופלים הראשון והשולט בשוק החרדי, והשני בגודלו בשוק הכללי. כמו כן, מספרת הכתבה על ישראל כמעצמת ופלים עולמית, שבה הצריכה האישית לנפש של ופלים הינה השניה בעולם (אחרי אוסטריה).

לקריאת הכתבה ושאר נתונים מעניינים באתר ynet – ליחצו כאן

untitled-1

כתבות נוספות

בטעם של פעם

05:44, 21.04.2017

עיתון "ישראל היום" עושה כבוד לופלים הותיקים של מן - ומציג את התפתחות המוצר לאורך 60 שנה

דברים שלמדתי בבית – פנינה רוקח מייסדת המפעל

05:25, 21.04.2017

פנינה רוקח, מייסדת החברה וצברית גאה, בכתבה אישית לעיתון על כלכליסט על ילדותה ובית משפחתה

גם לנו יש לב טבעוני

18:02, 04.11.2016

ופלים ועוגיות מן, חברת המתוקים הראשונה בישראל שסימנה את מוצריה עם הלב הטבעוני של עמותת Vegan Friendly

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support